miercuri, 23 septembrie 2015

Romani - fiti prosti si rai!

     De la 3-4 "desteptaciuni" pe saptamana, am ajuns la doua in aceeasi zi! Va voi prezenta intai faptele in ordine cronologica si le voi comenta pe fiecare in parte.

1. La ora 9:30 parchez masina la intersectia dintre Strada Margareta Sterian si Bulevardul Dacia, intr-un sir lung de masini parcate identic. La ora 11:00 cand imi termin treaba si ma intorc la masina, incarcat ca un magar cu sculele foto, gasesc ce vedeti mai jos:





     Bicicleta legata de stalpul purtator al semnului de "Cedeaza trecerea" era si spijinita de masina mea. Dupa ce de doua zile ma cert cu diversi biciclisti - care la sfarsit de saptamana pozeaza in victime si fac marsuri si alte actiuni impotriva edililor care nu fac diverse chestii pentru ei si a soferilor care sunt magari in trafic - biciclisti care au transformat benzile de circulatie in trasee de mountain bike si fac slalom printre masinile aflate in trafic, in conditiile in care unii dintre ei abia se "tin" pe doua roti, dupa ce incerc sa le explic ca bunul simt si simtul de autoconservare ar trebui sa fie cele care sa primeze in ceea ce ii priveste, iata si un australopitec care considera ca si masina mea face parte din sistemul lui de parcare. 
     Repet pentru cei care nu ma cunosc: sunt si sofer si biciclist! Pot judeca lucrurile privind prin prisma ambelor ipostaze, evident subiectiv caci asta este, dar nu m-am gandit sa imi sprijin bicicleta decat de vre-un gard sau eventual de o banca, in nici un caz de masina cuiva! Parcarea in acel loc a fost asumata in totalitate!
     Evident, cand am plecat, bicileta a cazut! Nu a avut nimic de a face cu legea circulatiei sau cu edilii capitalei. Cea care a primat a fost legea gravitatiei!

2. Ajung la institutia cu care colaborez in ultima perioada si in jurul orei 14:00, flacaii care paveaza CU TRAVERTIN - pentru ca este "prost si ieftin" - un trotuar, blocheaza poarta institutiei dupa cum se vede mai jos, dupa un preaviz de 10 minute de a scoate toate masinile, urmand ca intrarea sa fie blocata circa 2-6 zile!


     Evident ca loc de parcare am gasit imediat in parcarea de  la Universitate - la pretul de 4 lei/ora - pentru ca oricum, acolo nu parcheaza nimeni, motiv pentru care pe toate stradutele adiacente se largesc trotuarele si se monteaza niste biloaie care sa faca parcarea fara bani imposibila. A, si oricum, pe mine ma gonesc banii afara din casa si 4 lei/ora sunt un nimic la 6-8 ore cat am treaba. La discutia ulterioara cu seful de santier, am obtinut o clasica ridicare din umeri care mi-a adus zambetul pe buze si banii pentru parcare in buzunar!
     Concluzia mea este ca nu esti roman, daca nu esti prost si rau! Daca poti face ceva ca aproapelui tau sa ii fie greu, sa o faci fara sa eziti! Astfel lucrurile vor merge din bine in mai bine! Am spus-o si o mai spun: urmariti filmul "Idiocracy" ca sa vedeti ce ne paste.
     Deci: romani - fiti prosti si rai caci asta este calea de urmat! Parerea mea!

Niciun comentariu: